V našom internetovom obchode môžete platit aj cez CardPay
Predávajúci
AgrOlive s.r.o.
Sokolská 62/686
96001 Zvolen
Slovenská republika
Tel/Fax: +421 455 361 692
mobil: +421 915 615 805
e-mail: janexolive@janexman.com
IČO: 47 220 449
DIČ: 2023812450
IČ DPH: SK2023812450
Zápis v obch. registri: OR OS Banská Bystrica
Číslo zápisu: odiel Sro, vložka 24467/S
Bankové spojenie:
Tatra banka, a.s.
IBAN: SK52 1100 0000 0080 1003 5692
SWIFT / BIC / CODE: TATRSKBX
OBCHODNÉ PODMIENKY
Kupujúci
Kupujúcim je fyzická alebo právnická osoba, ktorá vstúpila do obchodného vzťahu s predávajúcim ako odberateľ (zákazník) produktov od predávajúceho prostredníctvom internetového obchodu, ktorý je súčasťou internetového predaja firmy AgrOlive s.r.o.
Kupujúci potvrdením záväznej objednávky potvrdzuje, že akceptuje Obchodné podmienky pre dodávku tovaru vyhlásené predávajúcim. Vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadia týmito obchodnými podmienkami, ktoré sú zároveň pre obe strany záväzné.
Objednávanie
Nakupovať je možné cez náš internetový obchod nasledujúcim spôsobom:
· V sekcii E shop si vyberte tovar.
· Kliknete myšou na vybraný tovar.
· Ak chcete vybraný tovar kúpiť, kliknite na ikonu „Vložiť do košíka“.
· Tovar sa vloží do nákupného košíka.
· Potom sa môžete rozhodnúť, či chcete nákup uzavrieť, alebo pokračovať v danej objednávke.
· Po záväznom potvrdení objednávky dostanete spätné potvrdenie o prijatí objednávky so sumarizáciou objednaného tovaru na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli.
· Minimálna objednávka je 30 €
· Dôležité : V prípade, že po odoslaní objednávky nedostanete automaticky generovaný potvrdzujúci e-mail, došlo k chybe a objednávka nie je zaevidovaná.
V takom prípade nás prosím kontaktujte na adrese: janexolive@janexman.com
V správe je potrebné uviesť:
· názov tovaru,
· objednávané množstvo,
· kontaktné údaje,
· doručovaciu adresu.
Storno objednávky
Objednávku je možné stornovať e-mailom na adrese: janexolive@janexman.com prípadne telefonicky na telefónnom čísle:
+421 915 615 805 do 12 hodín od objednania bez udania dôvodu.
Dodacie podmienky
Dodacia lehota tovaru je 7 dní od vystavenia objednávky. Tovar je expedovaný (t.j.odovzdaný prepravcovi ) najneskôr do 2 pracovných dní od objednania na adresu uvedenú kupujúcim.
Ceny a platby
· Ceny sú uvedené v €.
· Uvedené ceny za tovar sú s 20% DPH.
· Tovar sa posiela ako balík na dobierku, platba za tovar je prostredníctvom Slovenskej pošty alebo prevodom na účet vopred.
· Pri objednávke od 30 € je poštovné a balné podľa sadzobníka prepravcu, pri objednávkach nad 90 € je poštovné a balné v réžii predávajúceho a pri odosielaní tovaru nebude zarátané do celkovej sumy.
. Pri objednávke, kedy hodnota objednaného tovaru nedosahuje minimálne 30 € sa objednaný tovar posiela iba po úhrade vopred na účet predávajúceho. Uvedené poštovné sa vzťahuje na doručenie tovaru v rámci Slovenskej republiky. Pri objednávkach z iných krajín EU sa poštovné stanovuje individuálne v závislosti od krajiny a hmotnosti zásielky. Podrobnejšie informácie poskytneme na vyžiadanie na e-mailovej adrese: janexolive@janexman.com
· V každej zásielke je priložená faktúra daňový doklad, ktorý zároveň slúži ako dodací aj záručný list.
Záruka a reklamácie
· Prípadné reklamácie sa riešia telefonicky na čísle +421 915 615 805 alebo e-mailom na adrese janexolive@janexman.com
Kupujúci sa zaväzuje tovar po jeho prevzatí prezrieť tak, aby zistil prípadné chyby a poškodenie.
· Prípadné chyby je potrebné ihneď, najneskôr však do 24 hodín nahlásiť telefonicky alebo e-mailom. Pri zistení mechanického poškodenia tovaru treba zásielku do 24 hodín priniesť na poštu, kde bude spísaná zápisnica a reklamácia. Za chyby spôsobené prepravcom neručíme.
Upozornenie: viditeľne poškodený tovar nepreberajte!
Reklamácia a jej vybavenie
-
Informujte nás o reklamácii e-mailom na adresu janexolive@janexman.com prípadne telefonicky na čísle +421 915 615 805.
-
Pri zistení mechanického poškodenia tovaru (ak je tovar rozbitý, pretečený, alebo podobne znehodnotený) zásielku najneskôr do 24 hodín reklamujte na pošte.
-
Tovar zašlite ako doporučený balík (nie na dobierku) na našu adresu.
-
Do zásielky uveďte dôvod reklamácie a Vašu adresu.
-
Priložte k zásielke kópiu dokladu (faktúru) o nadobudnutí reklamovaného tovaru v našom obchode.
Po prijatí reklamovaného tovaru Vás budeme bezodkladne kontaktovať e-mailom alebo telefonicky o riešení problému.
Reklamácia bude vybavená v čo najkratšom čase, najneskôr však do 30 dní od prijatia reklamovaného tovaru.
Reklamačná doba začína plynúť dňom, kedy predajca zásielku s reklamáciou prevzal a končí dňom, kedy predajca zásielku s reklamovaným tovarom odoslal (rozhoduje pečiatka podacej pošty).
Poštovné a balné predajca nevracia, rovnako ani poplatky na doručenie reklamovaného tovaru.
Za prípadnú stratu zásielky reklamovaného tovaru smerom od zákazníka k predajcovi predajca nezodpovedá.
Predajca nenesie zodpovednosť za chyby spôsobené nesprávnym skladovaním výrobku a za poškodenie zavinené doručovateľom.
Ochrana osobných údajov
Rešpektujeme Vaše súkromie. Aby sme vám mohli ponúknuť hodnotné služby, potrebujeme poznať niektoré Vaše osobné údaje. Získané osobné údaje chránime pred ich zneužitím a zaručujeme Vám, že ich neposkytneme tretiemu subjektu ani údaje o Vašich nákupoch.